Annorlunda

Konstigt hur två barn kan vara så annorlunda och hur kroppen kan bete sig annorlunda. Med Jonte hade jag hur mycket mjölk som helst. Det räckte han bara tog tag i bröstet så sprutade det som en fontän medans med Theo känns det som det knappt finns någon. Dom senaste dagarna har jag gett honom lite extra och han verkar mer nöjd. Men det kommer ju med sån väldans fart ur nappflaskorna så nu blir det ut på jakt efter en annan. Någon som vet någon smart napp?
Jonte vägrade att sova själv han skulle ligga och snutta hela natten brevid mig i sängen. Theo sover i sträck 6-7 timmar i sin egen säng utan att vakna.
Dom två senaste nätterna har Jonte kommit inknallandes till oss vid tre på natten. Jag hopas verkligen inte det blir en vana. Det är jobbigt som det är att kämpa för att få sömn och med den räserråttan i sängen gör inte saken lättare.

Hmm det är lite krångligt att få allt att gå ihop när dom är två. Det är svårt att vara båda till lags samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0