Nu är friden slut.

Nu har Jonte kommit hem igen så nu är det full rulle igen.
Igår när vi var på Rusta hittade jag en billig kopia på escadas  rock in rio som var deras säsongs parfym 2005 den var min favorit och jag har letat så länge så nu äntligen hittade jag den för 69 kr.

Idag har vi vart på bvc hos läkaren med både Jonte och Theo Jonte fick spruta för mässlingen och vägdes och mättes. Theo vägdes och mättes han med.
Sen var vi och köpte blommor till balkongen så nu är det jätte fint där ute

Igår möttes vi av detta när vi skulle ut å köra. Vilket resulterade i en liten mindre krasch in i trotoaren

Hagel i massor. Det var som någon tömt att stort lass på bara 5 minuter såg det ut så här. Jag har aldrig sett så mycket hagel i hela mitt liv innan.
(bilden är lånad från gp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0