Skit fredag

Tanken med denna helgen var att jag skulle åka upp till Falköping en snabbis och lämnat Jonte och sedan åka hem igen för att jag å Mikael skulle få lite egentid och hinna prata lite och jag en sovmorgon. Men så blev det inte.
Shit jag tror allt som unde gå fel gick rent ut sagt åt helvete. När jag äntligen skulle  gå på tåget så hade en ledning slagits ut av åskan så det var bara att gå hem till mamma för att sova där och ta tåget hem på lördagen. Våran tilltänkta slappis/mysdag.
Men så blev det inte heller för mamma vaknade med världens migränanfall så de va bara att ta med all pakning och barn igen. Ner till syster för att spendera dagen för att sedan äntligen få bege sig hem.
Hoppade av i vårgårda för att sedan bege oss och spontan grilla med gänget i Herrljung. Tur att det var något trevligt i allt det otrevliga.
Dessutom  ser jag helt misshandlad ut. Jag har feta blåmärken över hela kroppen. Det ser ut som jag gått en ordentlig rond.

Idag har vi vart ute och lekt på lekparken hela familjen.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0