Svårt att låta bli

Igår måndags var vi och tog bort bandaget ifrån Jontes tå och allt såg fint ut. Så nu kan han bada igen och tur är väl det när man vart och lekt i sandlådan.

Det tycks som att solen inte hittar frammellan alla moln på himlen. I vart fall inte här. Det räker att man visar sig ute så kommer dom. Så himla trist jag vill ju ha sommar och sol. men varmt är det i vart fall.

Theo tycks ha satt i system att sova hela dagarna och vara vaken på natten nu i två dagars tid har jag vart vaken ifrån 8:00-4:00 och det tar på krafterna de ska gudarna veta. Det är väldigt frustrerande när skrickperioderna kommer fram emot 12-1 på natten då man bara vill sova. Det är som han tycker det är jobbigt att vara vaken när Jonte är det för så fort Jonte somnat för natten så vaknar Theo. Hmm undrar hur jag ska lyckas vända detta.

Jonte har väldigt svårt att låta sin lillebror vara ifred:







Jag har även försökt börjat på Theos babyalbum men de går väldigt sakta måste jag säga tid att sitta med det är det ju en viss brist på.



År 2010 års album är oxå påbörjat

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0