600

Dagen värde var 600. helt sinnes sjukt med tanke på att den 29/10 hade jag ett värde på endast 9. Det är en jävla skilldnad. Jag har gått runt och vart så himla nervös. Jag vet inte vad jag hade gjort om värdena var mindre än 100. Men 600 det hade jag aldrig kunnat gissa. Nu är ju planen då att dom ska gå ner på lite mer normala nivåer runt 150-300. Men vi får se hur lång tid det tar.

Jonte kom hem ifrån dagis idag och var riktigt risig. Han spydde och hade feber och sen har han sovit hela dagen. Så mycket som han har sovit idag har han nog inte sovit i hela sitt liv. Men u på kvällen tycks det blivit bättre. En flaska välling och en alvedon det gjorde susen.'


Sket unge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0