Hemma

Jag kom hem i torsdags egentligen och mådde fin fint. Kände faktiskt inte så mycket smärta alls. Dock hade klåparna på sjukan glömt mitt recept så när jag skulle hämta ut medecinen fanns där ingen att hämta ut. Så det var ju bara att åka upp till avdelningen igen så jag fick lite grejer med hem.
På fredagen så skulle jag göra ett nytt försök att hämta ut mina piller men ingen lycka då heller. Då hände det som absolut inte får hända: Där står jag på apoteket och bölar som en treåring ont så jag mår illa och svettas som en gris. Det är tur att dom små tanterna på apoteket är så gulliga så dom fick ringa till sjukan så jag kunde få med mig mina piller hem. Sen var vi en sväng i herrljunga och hälsade på. Alltid lika trevligt.
Lördagen började jag med att spy som en kalv (ingen hit med uppsnittad mage) så jag spenderade hela dagen i sängen. Jag gick inte upp förrän klockan va 20:30 för att sova lite till i soffan.
Idag har jag fått gjort lite mer men det går inte snabbt och smärtan är i bland nästan outhärdlig. Snittet går ifrån där revbenen delar sig längst med vänster revben och slutar lite över höfter så det är ett snitt på ca 30 cm.




Jonte fick en ny film med Rorry och den skulle på på en gång


Jonte gillade även sin "bil" jätte mycket


Tårtan var oxå uppskattad


Kommentarer
Postat av: mimmie

underbart att få höra av dig igen! hoppas det läker fint och allt blir bra nu!

2010-11-10 @ 15:10:36
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: Christina

Håller med om att tårtan smaka smaskens hihi Natti

2010-11-11 @ 01:08:18
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0