Sjukan

I morgon bär det av till sjukan för att ta bort agrafferna (dom lite större häftstiftena som gör att mitt sår håller ihop i stället för stygn) jag tror det kommer kännas en del. Tur att Stino följer med och håller handen.
Här händer inte mycket alls det är svårt när man är nerdrogad hälften av dagen och mår konstigt resten. Men idag tog vi oss till dagis i vart fall för att inse att Jonte missade sin första fotografering som var igår. Jag blev så himla ledsen för det var något jag verkligen ville ha. Men men inget att göra åt.


Så här ser man ut när man ska ut till snön och leka med pappa. Full munderad ända upp till tänderna


Jonte i sina grymt snygga döskallebyxor med dock försmå fickor det är därför han ser så bedrövad ut


Theo visar upp sin nya bitring som han fick när han va hemma hos mormor den är jätte bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0