Sjukling

Nu är äntligen min lilla Jontis på bättringsvägen. Skönt det för sjuka barn är nog det värsta som finns. Men idag har det i vart fall inte vart någon feber.

Annars är det bra med mig. Jag pratade med doktorn igår och han trodde att mina värden skulle vara normala tills lucia så vi får väl se.

Tänkte jag skulle lägga upp lite kort på cortison perioden.


Innan jag åkte in till sjukan första gången så detta är taget i maj


Detta kortet är taget i augusti


Detta är taget i september. Här har jag slutat med cortisonet


Detta är taget idag. Det tar tid men det går sakta men säkert ner.
(Så Anders det är bara att hålla ut. Hälsan först =O)

Kommentarer
Postat av: Libda

Fatta inte din kommentar. Hade det något med bilderna? Hmm ;)

2010-11-18 @ 21:02:47
URL: http://Missbergqvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0