Uppdatering från sjukan

Ja nu ligger jag här på sjukan.  Jag skulle opererats i tisdags klockan 7 men dom fick in ett akutfall så jag kom inte in på operation förrän klockan han bli runt 12. Så innan det hade jag hunnit få lite stesolid, alvedon och något annat. Sen fick jag flyttas över till operationsbordet och där fick jag syrgas men den masken tryckte dom så hårt mot mitt nylle att det knapt gick andas ut. Men det sista jag hör är att om ni är redoatt söva patsienten så är vi det med. Sen när jag vaknade mig vetligt var klockan 4 så hade jag sjukt ont i magen så då fick jag mersmärtlindring sen sov jag lite till. Sen är allt lite difust men jag var uppe på mottagningen när klockan va 22:30 så inga besökare den dagen.

Igår va Robban, Stino och min pojk här och höll mig sällskap. Jag har inte så ont som jag trodde jag skulle ha. Jag har ändå vart uppe å knallat en del. Jag har även tagit bor min morfinpump så nu har jag bara piller kvar så vi får väl se hur det går. Går det bra får jag komma hem idag. Men nu väntar jag på Mikael så får vi se hur det går.




Nopp nu blir det nog lite vila innan besökarna kommer för trött det blir man.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0