Andra bullar

I lördags bakade jag bullar när pojken var borta på annat. Men dom blev snustorra. Vet inte vad som gick snet men något va de ju. Så nu tvingar vi i oss dom. Till och med Jonte tvekar. Men dom va i alla fall goda ny gjorda eller va säger du Stino.

Idag när jag lämnade Jonte på dagis var hans avdelning låst. Hmm va fan har jag missat nu tänkte jag. Men det visade sig att några j***a idioter hade krossat två rutor så matsalsdelen gick inte att vistas i. Så hela morgonen hade dom fått sopa glas. Jag fattar inte varför man måste förstöra så. Fet är så himla onödigt. Gör något vettigt med era liv i stället och sluta förstöra för andra.




Jag måste ju passa på att tipsa om Gothia Ink blogg. Så sjukt rolig läsning och bra uppdatering. Samtidigt bra fakta och insyn från tattuerare. Sen så tycker jag ni ska passa på att kika på Stinos gadd. Sjukt snygg och välgjord. Tommy är riktigt duktig. 

(hoppas det är oki om jag lägger ut länken annars är det bara att säga till så tar jag bort den)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0