Inskrivning

Idag kommer jag skrivas in på avdelning 353B. Dom kommer ta lite prover och så antar jag.

Imorgon ska jag dit å få dropp och likaså på söndag innan vi åker upp å lämnar Jonte och Theo. På söndag är även min stora plutt 2 år redan. Hur gick det till?

Måndagen kommer användas som reserv dag om jag måste få mera dropp. Sen kanske jag blir inlaggd men det beror på när operationen kommer ske.



Ena armen efter vaccinationen


Andra armen behöver jag tillägga att dom kändes en del.


Mitt stora charmtroll


Mitt lilla charmtroll som övar på att kräls som bara den. Rumpan är allt uppe å viftar i luften så nu ska han bara få kläm på hur man ska göra sen är det slut på friden från hans sida.


Min schyssta tvål som jag gjorde igår. Den är mörkt lila och genomskinlig sen mellan lagrena ligger det en döskalle charm som syns rätt dåligt på bilden men den finns där.

Kommentarer
Postat av: Emma F

Vad söta dom är barnen :)

2010-10-29 @ 15:41:08
Postat av: Josephine

Tack, det värmer så otroligt att läsa några rader från er vänner i min blogg :) Det gör mig ännu lite starkare. Fast man inser ju helt klart sina begränsningar när man sätts på prov i vardagen. Så är det helt enkelt.

Pontus gillar Tilda. Det var lite halvjobbigt i början och han är fortfarande lite svartsjuk när någon sitter med henne i knät och så. Men han är absolut inte elak utan jätteförsiktig och snäll som tur är. Kommer väl ta ett tag innan han accepterar fullt ut och det får man ju bara ta :)

Hoppas nu operationen går som den ska så försök och ta igen dig och krya på dig efteråt sen :)

Kramkram

2010-10-31 @ 09:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0