Nu var datumet bestämt

Den 2/11 kommer jag att opereras. Men innan dess ska jag få dropp i tre dagar i rad. Det känns skönt sammtidigt som jag är skit nervös. Mest för att jag är rätt säker på att det kommer göra ont. ONT som fan dessutom. Men det är ju inte direkt sokm att jag har något val. Jag måste ju så då är det bara bita ihop.

Jontes födelsedag kommer spenderas först på sjukan för att få dropp sen i bilen till falköping för att lämna Theo hos mamma sen vidare till tidaholm för att lämna Jonte hos pappa ocb Eva sen vidare hem för min och Mikaels del. Inte direkt den födelsedagen jag hade hoppas på att ge min son ='O(
Sen kommer dom att få vara där i en vecka medans jag är på sjukan och kommer hem. Så jag hinner vila upp mig å ha ont ifred.

Den 25 ska jag träffa narkosläkare och sjuksköterskor och även få se avdelningen och gå igenom vad dom kommer göra under operatinen. Det skulle tydligen ta mellan 4-5 timmar. Fy fan så då blir det återigen en dag på sjukan.



Mor och son


Medans jag var ute i köket och fyllde på Jontes nappflaska passade han på att smygmata Theo och när jag kom ut i vardagsrummet såg han ut som han ade hittat på hyss. Gullungen min.

Kommentarer
Postat av: Nännie

Den 2 november drar min sjukhusprocess också igång. Då får vi tänka på varandra =) Det här klarar vi vännen!



Kramis Nännie

2010-10-12 @ 22:15:32
URL: http://amiiiras.blogg.se/
Postat av: mimmie

håller tummarna för dig!

2010-10-14 @ 14:51:01
URL: http://mammamimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0