Om en vecka..

Opereras jag. Japp vet dock inte vilken tid än. Om ag har tur kommer jag få sova hemma mellan måndag till tisdag. Har jag otur kommer jag få sova på sjukan. Men det har jag ju gjort förr.
Igår träffade jag kirurgteamet en läkare, sköterska och narkosläkare som gick igenom vad som skulle hända. Men helt ärlig fick jag inte så mycket mer klarhet i saken. När jag skulle ta blodprov lyckades damen som tog provet fastna med kanylen så det blev en lång rispa. Det är ju bara att skratta åt det sen när hon väl är klar så hon att hon inte kände blodådern hon stack i utan chansade för efter alla mina ärr borde den ju va där. Tur i oturen så lyckades hon det spruta på bra.

Jag lyckades få fram att det kommer va ca 7 pers i rummet under min operation och att jag kommer få morfinpump. Jag kommer inte få nogon ryggmärgsbedövning för om jag mot förmodan skulle börja blöda i ryggen kan det innebära att jag blir förlamad och det klarar jag mig fint utan.

Något possetivt är att jag äntligen har hittat en jacka. Nu hoppas jag bara att den passa oxå annars kommer jag gråta blod.


Kommentarer
Postat av: Emma F

Det kommer gå jättebra på operationen! Tänk när allt detta är över.. Kramar!

2010-10-26 @ 10:42:53
Postat av: Sandra

Skönt att op snart blir av! Då kommer du för hoppningsvis bli bra igen!

Snygg jacka! Vart finns den?



Kram

2010-10-26 @ 14:37:00
URL: http://Sandraochanders.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0