Grått och trist

Det var värst vad grått och trist det var ute och till råga på det regnar det med.
Kan det bli mer deprimerande?

Igår var jag då återigen på sjukan nu för att nya prover skulle tas. Jag fick sitta och vänta 45 min innan jag ens kom fram till kassan och kunde anmäla mig. Sen fick jag vänta ytligare 20 min innan jag kom in. Han som stack mig (eller snarare henom) var nog jäkligt nervös för han stack långt ner på fingret mellan fingertoppen och första vecket. Inget jag rekomenderar det gjorde ont som tusan och det värker fortfarande. Dessutom när jag väl kom upp till doktorn 2 timmar senare sa han att proverna var förstörda. Så då fick jag åter igen hoppa upp i den röda stolen som jag tillbringade hela sommaren i. Det va en déjà vu upplevelse kan jag lova.
Så jag fick inte veta vad det nya värdet var medans jag var där. För det tar 2 timmar för proverna att bli klara.



Men doktorn ringde senare för att meddela att mitt nya värde var 350. Hur bra som helst och ingen kan vara lyckligare än mig.
Dock har jag börjat känna av mitt ärr efter operationen så han skulle skicka en remiss till plastiken så får vi se vad det går att göra åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0