Helg

Japp då var det helg igen. Känns konstigt att tiden går så himla fort.

Det hinner knappt vara vecka innan det blir helg igen. Men det kanske beror på att man inte har så stor dagskoll längre. Varje dag känns som ledig lördag. men för hoppningsvis kommer det bli lite ordning sen när jag börjar jobba igen.

Igår hade vi trevligt besök av grannarna långt in på små timmarna. Jonte höll på att skrämma skitslaget på Stino när han kom upp knallandes mitt i natten. Troligen väckt av vår diskution.

Idag var vi på kalas hos Pelle som fyllde 1. Det var jätte roligt. Jonte blev helt såld på dom små kycklingarna och fick till och med hålla och gosa. Han var så söt. Elina tyckte däremot att han var lite pestig som lekte med hennes grejer och tyckte vi skulle åka hem efter en stund. Haha så sött.

Nu sitter jag här i min "nästan" ensamhet med godiset som blev kvar igår och funderar på vad jag ska hitta på. M är och bowlar med några kompisar och kidsen sover.


Den norska tv:n är nästan lika bra som den riktiga *asg*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0