Är alla likasinnade som mig?

När jag gått hela vägen ifrån jobbet till vagnen och pratar i telefon i klädd klänning, munkjacka och ryggsäck helt uppe i mitt samtal. Inser jag till min förfasan att klänningen åkt upp och laggt sig över röven och jag står där med rumpar näst intill bar (Jag tackar högre makter för att jag hade Bridget Jonse liknande underkläder den dagen)  runt omkring mig står runt 5-10 pers och glor utan att säga att
"hörru dra ner klänningen du visar röven"
Utan i min genanthet råkar se det i glaset till reklam affirschen (eller hur det nu stavas) på hållplatskuren. Drar jag ner klänningen och vill samtidigt bara sjunka genom jorden.

Samtidigt tänker jag är det riktigt urusel karma som straffar mig för i liknande tillfällen jag garvat?
Eller bara ren och skär otur?

Men bortsett från dom 5-10 persen som stog där och glodde brukar jag faktiskt diskret tala om för personen att dom borde dra ner klänningen.

Behöver jag säga att jag gick och höll i min klänning hela vägen hem?


Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha... Jennie du är ju för go. Jag skratta så jag låg över databordet... absolut inget illa menat men det är ju nästan så overkligt för att vara sant när något sådant händer :)

Men snart kommer du ju skratta glatt åt det hela :D

Kramkram

2011-08-11 @ 09:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0