Ibland är livet lite rättvist

Idag var vi på allum och kikade.
Jag passade på att köpa två t-shirt till Jonte (som han inte har tillräkligt) men jag kunde bara inte motstå dom.
Dom kostade 49kr st och jag hade en kupong på 50 så jag betalade bara 50.
Den andra fanns inte på bild men här är den ena.

Sen gjorde vi en hemlis och där fick vi 25% rabatt. Hur bra som helst.
Sen när jag skulle köpa hårfärg så fick jag 35kr rabatt vid köp av 2 å det behöver man ju när man färgar håret rött och mörkbrunt.

I morgon har det gått en vecka sedan jag startade med modifast och det går så grymt bra. Jag är så stolt över mig själv att jag inte fuskat och att jag har lite diseplin på mig själv och faktiskt kan låta bli. Tro det eller ej men för en sockerberoende är det inte helt lätt.
I går när Mikael satt i soffan med sin skål med cheesballs tog jag mig ett bad i stället. I dag på resturangen kände jag att jag lätt skulle kunnat norpa ett pommes ifrån Jonte men jag höll mig till mitt vatten.
I morgon ska det bli spännande att se vad vågen visar.



Kommentarer
Postat av: roolz

oki.. tack för tipset.. får kika där nästa gång jag kommer dit.. =)

2011-01-21 @ 07:16:36
URL: http://roolz.wordpress.com
Postat av: Sarha

Jag blir så stolt Jennie! Kul att höra att du är så fast besluten!

PUSS / sarha

2011-01-21 @ 14:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0