Mina små pojkar

Jösses det hände en olycka med rakapparaten igår så nu mera är jonte näst intill skinhead.
Jag skulle göra mohawk på min skrutt och när jag bad Mikael sätta dit förlängningen så det blev på fler millimeter glömde han tala om att man va tvungen att vrida upp det för han trodde jag visste det. Så när jag satte igång å klippa började jag i luggen och vips så var det 3mm kort där med och då var det ju bara att fortsätta.
Tur att det är hår och att det växer ut igen.




Lill skrutten var med pappa hos ögondocktorn idag och det visade sig att han hade vita prickar på hornhinnan. Men det kunde vara ingenting och fullt normalt eller så var det synfel. Men om tre månader blir det nya tester. Sen när Theo skönhetsopereras så ska dom passa på att göra ljustester.
Så nu håller vi bara tummarna för att  han slipper glasögon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0