Wiihoo


Japp det är resultatet efter en vecka på modifast. Så himla motiverande. Även fast det nog är en hel del vatten så är det ju fortfarande vatten som ska bort. Mina kindben syns och jag kan till och med se mina nyckelben.

För att ha klippt mig själv är jag himla nöjd med min nya frisyr jag gillar den som bara den. Sen är det ju alltid roligare när färgen kommer i med. Man känner sig mycket frächare.


Igår var Sandra, Anders, Elina och Pelle här. Jonte fick ett jätte fint halsband som Elina hade gjort och idag går han här och säger fint fint. Han har det till och med runt halsen. Han som får panik och blir skitsur så fort man försöker sätta på halsband på honom.



Vi fick även ägg från deras höner och det var väl uppskattat kan jag lova. Det är något speciellt med ägg som är "hemmagjorda". Jag har inte ätit det sen jag var liten. Det lilla äggen ska jag faktiskt unna mig det är ju trots allt i prinip bara protein.


Kommentarer
Postat av: Christina

Blev jätte fint, du ser riktigt fräsch ut :D

Klart vi ska ut o skaka rumpa.. jag längtar... Kramkram

2011-01-22 @ 18:57:18
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: Camilla & Theodore

Va duktig du är! :O)

2011-01-23 @ 20:52:37
URL: http://miniwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0