Ny frilla

Ja det blev visst en ny grilla och halva kalufsen försvann. Jag har inte riktigt bestämt mig om jag gillar det än. Det är lite för kort känner jag men tur i oturen växer det ju. Men väldigt skönt att bli av med det slitena å att slippa fastna med håret överallt. Nu kanske jag slipper tappa så mycket hår å i och med det slipper vi kanske stopp i avloppet i badkaret så ofta. Många fördelar.

Annars har jag blivit sjuk som satan jag känner mig som en barnrumpa labil, snorig, hostig, ont i halsen, öroninflammation. Jag har ont överallt å känner mig helt överkörd. Nog gnällt.

Jag längtar få till jul i år kommer det bli familjemys med Eng sidan. Men dock kommer jag jobba den 25 så det blir att åka hem igen på julafton trist som satan. Nästa år hoppas jag på att Kina fira jul som alla andra.


Kommentarer
Postat av: Mimmie

Du passar ju så bra i den längden ju! Super snyggt och fräscht!

2011-11-30 @ 10:02:26
Postat av: m a j a n

Snyggt!

2011-12-01 @ 08:11:54
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hellu,,



Dom är busiga dessa små liven.

Tua ska somna i vår säng, sedan kan vi lyfta över henne men hon vaknar gärna på natten och tar en flaska välling.

Hade hoppats få bort allt detta innan nr2 kommer men det ser inte speciellt ljust ut nu.



Din nya frisyr passar du jättebra i så det ska du inte alls tveka på. Skönt är det också med kort hår, fast det är lite mer pill med det.

Det är inte bara att sätta upp i en toffs och det är bra.

2011-12-01 @ 13:35:54
URL: http://looovemylife.blogspot.com
Postat av: Stino

Men vart var du då?? Var ju toppenväder idag ju :D

Vi får väl ta nya tag imorgon, fast då funderar jag på att åka in till stan så vi får väl se.. Kramkram

2011-12-06 @ 22:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0