Äntligen ledig

Jag kan knappt komma ihåg hur det känns att vara ledig. Men efter att ha jobbat 65 timmar plus haft personalmöte i 3 känns det skönt att jag inte jobbar förrän nästa lördag igen. Dock är vi så klart inte helt lediga.

Måndag: Lämna barnen på dagis, åka till sahlgrenska och lämna in hörapparaten som har gått sönder, packa Jontes väska, fixa hemma

Tisdag: Ta tåget till falköping med kidsen och lämna kvar Jonte. Ta reda på när vi ska infinna oss på östra på onsdagen

Onsdag: Lillfisen ska äntligen operera sitt öga så det inte rinner så. Vi får se när vi kommer där ifrån förhoppningen är ju redan samma dag.

Torsdag: Vårda lillfisen och bara mysa

Fredag: Städa, Städa, Städa hämta Jonte

Lörsdag: Jobba 24 timmar

Söndag: Går av mitt 24 timmarspass kl 9. Sen blir det hem och greja och ordna inför Jontes 3 års kalas

Så hela veckan är fullbokad och inget ledigt i den bemärkelsen. Men mitt emellan allt ihop ska jag nog hitta tid att hänga med Stino och ta ett glas vin eller två framför ett nytt avsnitt med SoA. Det börjar ju bli riktigt spännende nu.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Hannie

Sarha

Jag

Joel

Syskonkärlek saknar er allihop

Kommentarer
Postat av: mimmie

Hej! har du mitt nya nr? annars förstår jag att du inte kom fram. hör av dig nästa ggn!

2011-10-30 @ 15:50:04
URL: http://mammamimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0