Äntligen hemma.

Idag var det Tisdag då å igår gjorde jag inte mycke. Jag va med Stino nästan hela dagen vi var å hämtade hennes skoinlägg så nu hoppas vi på att hon slipper ha ont. Idag har svärföräldrarna vart här men jag har vart själv med dom för Mikael håller på med sitt körkort. Vi var  å handlade lite på Willys jag mutade dom med räker så det gick hur bra som helst. Nu sitter jag bara å väntar på att Killarna vill komma hem för vi ska bjuda Stino å Thommy på middag i kväll men de tar ju en evighet.
I morgon ska jag ringa till försäkringskasan för enligt dom saknar dom papper från min arbetsgivare medans min arbetsgivare har skickat dom pappren så vi får väl se vad dom sger i morgon. Annars händer inte mycket. På tosdag blir det IKEA med Stino jag ska handla lite babystuff så jag kommer någon vart.

Tänkte att jag skulle ge er lite bilder från min fina tid i vårgårda.


                                          Magen i V.30



                                          Min kära katt Smulan


  
Woostock som inte riktigt kan bestämma sig om han ska gå ut eller inte.



Rocky hade däremot bestämt sig för att ta en tripp i kattgården.


 
Min grymt oinbjudna natt gäst. Mikaels mamma å pappa äger inte den här katten.
Den hoppade in genom sovrums fönstret som ligger på andra våning. Tur var ju att
Katterna inte får vara i sovrummet så det slapp å bli ett otrevligt möte. Men kissen åkte ut.

Kommentarer
Postat av: Emma

visst är det typiskt att det ska krångla med f-kassan?? så skönt att jag är färdigt med mitt ! :)

Det där med mjölk å järntabletter vet jag. Men tack ändå :)

2008-08-26 @ 19:40:34
Postat av: Josephine

Åh din mage växer och är så fin :) Känns inte som att min blir något större alls. Fast antar att den gör det, bara jag som inte ser det.

Krångel med F-kassan verkar det vara många som har. Jag hoppas jag slipper (fast räknar inte med det).

Kram kram

2008-08-27 @ 13:22:04
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0