Björn Rosenström

I går var vi i herrljung å kolla på Rosenström . Riktigt roligt. Det är ju trots en av mina stora barndomsidoler. Det finns viss musik man kallar skäms musik. Å jag antar att rRosenström är min. Det känns ju lite tragisk när man är 22 och kan varje låt utantill. Men men dessutom är han nog den enda artisten jag har hört som låter lika bra på skiva som han gör live. Det brukar ju låta rätt kasst live annars. Jag tänkte ta autografen (eller hur fan det stavas) på kulan men jag kände mig rätt utanför när jag tittade på kön å bara såg massa fjortis tjejer så jag sket i de. Jag har ju några hemma på lager annars. 

I morgon blir det jobb för en annan. Så i natt blir det till att sova hemma. Så efter jobbet blir det till att åka till vårgårda på en snabbvesit för att sedan åka hem för att jobba på tisdag. Sen kommer jag att vara i vårgårda ända tills på söndag. 

Nopp nu har jag en kattlåda att ta itu med innan tåget går...                                           




               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0