Fkp

Idag har jag vart i Falköping å hälsat på Bebben och Mimmie det var jätte trevligt. Jag lekte med Alva och hon var jätte stolt när hon hade känt på min bäbismage. Hon e jätte söt. Riwer kände han med men en snabbis. Vi var även och hämtade Bebbens katt å de va nästan så jag blev lite sotis. Jag saknar att ha djur hemma. De blir så himla tomt när man väl blir ensam. Men det funkar ju inte riktigt. Det kanske blir en hund i framtiden. Den som lever får se.

Mikael var så lycklig idag pojkarna har fått tid för halkkörning och snart är nog allt den där lappen tagen. Hoppas verkligen att de går bra. De e lite trist bara för all hans energi kommer att ligga på körkortet vilket så klart är jätte bra och absolut nödvändigt. Men det innebär för min del att jag måste fixa alla grejer själv. Vi måste ju inhandla massa grejer å det är inte så himla lätt när ett körkort inte direkt är gratis. Men det är ju så klart något som vi måste prioritera nu när det är så nära. Tänk om man kunde vinna på lotto vad skönt det skulle vara. Jag begär inte mycket 10 000 skulle sitta fint. Men sådan tur har man ju aldrig så varför skulle den komma nu. 

Nu är det inte många dagar kvar tills jag ska få åka hem å sova i min egna säng. Jag ser så mycket fram emot att få åka hem. Nu är jag i vecka 31. Tiden den går som bara den. Lite läskigt. När Emma väl ploppat ut sin då känns det som min kommer vilken sekund som helst. Fast man vet ju inte min kan ju komma före hennes. Fast de e inget jag hoppas på. Det är ju bara 67 dagar kvar till beräknad förlossning. Hua mig vad scary... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0