Storstädning

Japp jag har roat mig med att storstäda hela lägenheten idag så nu är det snyggt å rent å luktar jätte gott. Som tur är bor Stino å Thommy så nära. Tack tusen gånger om för lånet av dammsugaren. Vi är i stort behov av en ny. Våran har ballat ur totalt.
Jag Stino å Mikael var på ikea igår å vi fick köpt nästan alla baby grejer det är lite saker kvar. Sen ska jag ställa iordning allt så att det är klart när knodden vill komma till världen. Mikaels mamma å pappa har lovat att hjälpa till å handla dom tunga sakerna på Ikea exempelvis sängen. Sen måste vi få hem vagnen oxå så den finns på plats. Det är mycket saker som ska fixas. Skönt att de blir gjort nu å inte i sista stund.

S:et kommer hit sen å ska hälsa på undrar vad man ska hitta på då? Det återstår väl att se.
Nu ska jag gå å fixa lite middag för de har inte jag ätit någon än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0