Vårgårda...

Japp nu e jag här igen. Nu har jag matat kissarna och gjort rent i deras katt låda. Idag när jag vaknade ville jag verkligen inte gå upp jag ville bara sova i min säng. Jag har kännt mig lite hängig å trött men jag hoppas att det går över tills i morgon för då ska jag till Bebben. Jag var och fixade min sjukskrivning idag så nu är jag sjukskriven till den 15 september å sen går jag på havandeskapspenning förhoppningsvis. Men tydligen kunde det vara lite problem att bli helt sjukskriven för foglossning eftersom det händer dom flesta i slutet av graviditeten. Men jag har ju vart sjukskriven för det så länge nu så jag hoppas det kommer gå bra.
Däremot hoppas jag verkligen att personalen på försäkringskassan är läskunniga för de läkarintyget jag fick idag kunde man knappt se vad det stog på. Man kunde nästan inte ens läsa mitt namn.

I morgon som sagt bär det av till fkp å jag hoppas att Mimmie kommer med så jag kan titta å klämma lite på det nya livet. Hon fick ju en till nyss.

Nopp nu ska jag gå å dricka den gyllne drycken oboy. Jag håller med dig Emma jag tror man blir lite beroende av den.


Kommentarer
Postat av: Emma

haha.. a oboy är en drog.. så är det bara :) !!!!

2008-08-21 @ 13:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0