Söndag bloody söndag

Shit vilken trist dag. Har inte gjort något i helgen eftersom Mikael jobbade. Jag fick med mig Stino till affären igår fast hon mådde skit. Men tur va väl det att hon kom ut å fick lite luft =O)

I morgon blir det docktorn med Jonathan en rutin kontroll sen bär det av till IKEA å shopa lite saker så våran vägg blir klar någon gång. Hade velat åka å shopa för mitt pressent kort i morgon men vi får väl se.



Tror nog allt att jag kommer få en datanörd till =OP
Han sitter helt paralyserad


Kommentarer
Postat av: Christina

Ja det blir ingen lugn dag imorgon.. Thommy kommer klockan 12 så vi ska ta en fika i stan så fort han landat =) o då hoppas jag ha hunnit shoppa lite värktabletter innan =P för fy så ont jag har nu.. Wilma hade ställt in sig på att sova inne hos mig inatt för hon ställde sig o titta efter korgen när jag gick o la mig haha så det var bara till o hämta den.. o nu ligger hon där o snarkar.. =) Nattinatti..

2008-12-29 @ 00:14:57
URL: http://misskissie,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0