I morgon


I morgon ska jag börja mitt nya liv. Shit det är nästan så att jag ångrar mig men. Så ska jag inte tänka. Det kommer att gå bra. det som är mest trist är att jag måste lära mig mycket om mat och tillagning å på den punkten är mitt intresse rätt knappt vill jag lova. Sen måste jag verkligen träna. Inga ursäkter eller dåliga bortförklaringar. Men nu är en våg inköpt, även träningskläder så det kommer nog bli fart ska ni se.

Hoppas bara att det är lika fint väder i morgon som det har vart idag för då ska jag nog kidnappa en vän och gå ut å gå i det fina vädret. På tisdag blir det nog lite afrodans som gäller. Men det får vise. Nu måste jg komma i gång. Vill inte se ut som en strandad val på semester. Nopp nu ska dete väck.

Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0