Hemligt...

Igår var min mamma å systrar här det var trevligt vi åt lite mat och så gick dom igenom mitt smink. Men innan på dagen var jag hos docktorn och dom skulle ta blodprov på mig men dom fick inget. Dom stack mig i båda armarna och på ovansidan av handen. Och det var smärta kan jag lova jag kände mig som tre år när jag låg där och lipa å skaka som ett asplöv. Så jag får komma tbax om två veckor igen och se om det går bättre då men då får dom fan hålla sig till armarna jag gör det aldrig i handen igen. Sen efter familjen åkt kom Thommy och Stino så satt dom och drack men jag kände mig inget vidare sällskaplig så det känndes lite dumt men jag hoppas att dom har överseende med att det finns andra saker som kräver min energi nu för tiden.

Idag är det big plan på G. Jag vet tyvärr inte vad för det är Mikael och hans mamma och pappa som kokat ihop något så det ska bli spännande att se vad dom har hittat på. Men nu är jag i vart fall välvårdad och ser mänsklig ut i  jämförelse med igår när alla trodde att jag var sjuk.

I morgon vet jag inte riktigt vad som är på planeringen först sova sen vill jag nog faktiskt till staden. Shopa lite det var faktiskt ett bra tag sedan sist. Men den som lever får se.

Jeje nu ska jag gå vidare adjö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0