I morgon <3


I morgon händer det grejer vi ska gå och göra ett nytt ultraljud kl 8 på morgonen och sen ½ 12 ska vi till MVC och se vad mätningarna från ul gav hoppas bara att allt är som det ska. Motgångarna har blivit större än väntat. Jag orkar nog inte så många mer.

Jag fick höra en suprise idag Grattis säger jag bara hoppas att det flytter på bättre för er än för mig.

Det här är det svåraste jag har gjort i hela mitt liv rent psykiskt och fysiskt men än så länge mest psykiskt. Skönt att man har sin vän som finns där. De finns ju inte så många kvar längre. Det är svårt att inse att man har blivit övergiven för något som är roligare men vänta bara tills det blir er tur så får vi se vem som blir övergiven för något roligare inte kommer det bli jag i vart fall...

Jag önskar så ibland att saker vart annorlunda men nu är det som det är å det är bara att gilla läget. Jag önskar att det finns saker långt bort i tiden som jag borde fattat som jag inser nu lika klart som om det slog mig i fejset. Jag är ledsen att jag inte fattade då. Att du blev övergiven av MIG just när du behövde mig som mest. Jag ber så mycket om ursäkt man fattar inte förrän man väl är där själv och nu fattar jag hur det måste ha känt för dig. Förlåt från djupet av mitt hjärta.

Nopp nu kallar sängen snart...

Kommentarer
Postat av: sandra

hejsan! Tack för kommentar på min sida=)

Vem är du??

Kram

2008-05-26 @ 11:14:24
URL: http://sandraochanders.webblogg.se
Postat av: sanna

Honey! Hör av dig.. Du verkar behöva prata ut! vet ju inte när du jobbar o så..

2008-05-27 @ 01:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0