Semester...

Japp nu har min semester börjat å det känns rätt gött faktiskt. Så nu jobbar inte jag för än den 13/6 gött de.
Hoppas bara att det kommer bli mycket sol och bad.

Det verkar som att det blir den tragiska utvägen för smulans liv. Det är ingen som vill ha henne och vi kan ju inte har kvar henne heller. Så det får "fixas" när vi kommer hem igen. Mikaels bror är kattvakt så länge. Trist som fan bara för hon är ju världens underbaraste igentligen.

Mötet med försäkringskassan var vi 45 minuter sena till så det blir att boka om ett nytt. som tur är var det bara ett infomöte för nyblivande föräldrar. Men det var jävligt retligt att stövla in där i va där en kvart för sen var det slut. Men jag får boka ett igen efter sommaren.

I morgon ska jag gå å träna hos sjukgymnasten så vi får väl se vad hon säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0