Sicken da...

Vaknade v'ldigt tidigt idag för pojken min måddeinte alls bra så det slutate med att det blev ett besök på akutmottagningen på östra. Men som tur va var det inget för alvarligt men jag blev lite orolig där ett tag nu när vi snart ska på semester å allt plus att mikael har ju aldrig så ont eller mår dåligt.

Som tur var va sjukgymnasten sjuk så det blev inget med det. Fast jag hade ändå ringt och bestält en ny tid.

Sen kom Linda så jag fick tortera henne lite för hon skulle göra sig sommar fin med slingor å grejer så snäll som jag är hjälpte jag henne så klart med det.

I morgon blir det shoping med Stino efter ett kvickt besök hos läkaren. Hoppas jag hittar något roligt.

Nopp nu är det criminal minds på tv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0