Sjukskriven

Japp jag har blivit sjukskriven på 50% känns inte överdrivet kul när man i normala fall jobbat 95%. Men vad ska man göra då? Hoppas bara att jag slipper att gå ner ännu mer för det skulle vara ett öde värre än döden.

Tiden den går sakta fram den 8 maj har redan vart och klokare det blev man men inte fullt ut. Vi ska göra ett nytt igen den 26 maj för det lilla lilvet var för litet första gången. Men det blev några fräcka bilder.

I kväll är det liseberg som gäller Nationalteatern spelar så det ska bli jätte kul. Hoppas bara det blir bra väder oxå så är jag nöjd sen.

Köparen till smulan hör ju aldrig av sig jag känner en liten stress för det. Jag vill ju helst att hon har flyttat innan semestern för hennes skull. Men vi får väl se om hon ringer i helgen. Jag hoppas det. Det verkar ju vara seriöst i vart fall. Bortsett från att hon aldrig hör av sig.

Nopp nu är det frulle som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0