Sorry...

Jag vet att jag inte är lika rolig som förr. Men sätt er i min sits själva så får ni se att jag inte gnäller för ingenting. Jag vill fortfarande bli tillfrågad. Inte bara dissad. Jag kan om jag vill även om jag är trött. Jag blev faktiskt stött.
Jag lider fan inte av en sjukdom...

Tiden den närmar sig med pytte steg. Det  går inte fort jag önskar att den kunde springa förbi. Fast samtidigt ska man väll stanna upp och bara njuta av den tiden det bara är jag och du. För den kommer vi ju aldrig att få tillbaka.

Idag är det tvätta hela dagen som gäller fy fan va trist. Jag har jätte mycket tvätt och jag är själv hemma. Sen får jag nog tyvärr ta en vals med dammsugaren innan den skrotas och vi köper en ny.

Nopp plikten kallar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0