8 dagar kvar

Ojoj vilken grå dag vi har fått idag.  Energin flödar ju inte direkt. det ser grått och trist ut ute å jag skulle nog inte gå ut även om jag fick betalt för det. I sådana här lägen är det väldigt skönt att inte ha hund. 
Stino var här nere en sväng och beklaga sig för att hon visste hur det kändes att dö. Då frågade Mikae
l om hon var bakis. Nopp ännu värre svarade hon "mensvärk". Då var jag snäll nog och förklarade för henne att det nog inte riktigt var samma sak som att dö. Medlidade? Vad är det? Det måste vara väldigt skönt att ha mig som vän i sådana lägen =P

Pojkarna är i väg och pluggar lite körkort teori. Hoppas bara att lite fastnar. de e ju inte jätte kul att plugga något som är ett ont måste om man nu vill ha det där kortet. Själv går jag här hemma å dräller. Vågar inte riktigt lämna lägenheten i fall det skulle bli dags. Men som det känns nu har nog knodden bestämt sig för att stanna där inne ett bra tag till.  
Men på lördag har ju min syster BESTÄMT att den ska komma så vi får väl se. Hoppas att hon har rätt.

Om man tittar på min mage är den inte lite lik mumintrollen?
 
               

Magbilden för idag.

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi .. ja det kanske den är. :) fast din är större och inte lika vit :D

2008-10-20 @ 15:58:40
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com
Postat av: sandra

Åh snälla kan du inte måla in mumin på magen å ta kort hahahah

2008-10-20 @ 18:23:51
URL: http://harry.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0