Duktig pojk

Min lillskit har lärt sig att kräla. Om han ser något han vill ha så går det rätt fort till han tar det. Igår var premiär krälet. Jag hade sån jäkla tur att jag fick med det på film. STOLT MAMMA SÅ KLART.

I helgen har det inte hänt så värst mycket. Mikael har jobbat å jag å lill plutten har bara slappat.

Idag är det storstädning som står på schemat. De behövs en ordentlig sanering här. Sen kommer Kenny boy för att titta på fotboll i kväll så vi får väl se om de blir något csi för mig.



Jag lyckades få ett riktigt fin bild på Wilmisen

Kommentarer
Postat av: Emma

vi bor i samma hus fast våningen längst ner.. Oj har han lärt sig kräla?? Duktig han är!! Elise har inte ens vänt sig från rygg till mage än =) Bara mage till rygg. Kan du inte lägga upp videon?? Vore kul att se =) Pusspuss

2009-04-06 @ 09:15:52
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0