Långfredag

I morgon är det påsk afton hur gött som helst. Dock är planerna lite difusa. De e ju inte riktigt på samma sätt som man firat annars =O)

Mikael är på akuten nu och ska kolla sitt knä. Han skadade det ganska brutalt igår när boysen spelade lite boll. Jag har sagt det förr å jag säger det igen DET ÄR EN LIVSFARLIG SPORT. Så vi får väl se hur de går med honom. De blir nog inte jätte lätt att stå och titta på blåvitt i morgon.

Vi får se vad dagen har att ge. De blir nog en lugn dag. En promenix tror jag nog att jag å plutten ska ta. De blev ju inget av att träffa Maria i går så kan de bli när somliga jobbar häcken av sig. Stackarn. Men de blir nog allt en annan dag.


Min och Mikaels allra första påsk ihop. 2003. Jag nyss fyllda 17 =O)

Kommentarer
Postat av: bebben...

tack.. he he.. mmm... är väl nåt med det där.. spänningen som bara ett barn förstår.. eller vad är det de säger i reklamen?.. he he



2009-04-10 @ 11:11:45
URL: http://roolz.blogg.se/
Postat av: sandra

hihi söta ni var där då=)

2009-04-10 @ 15:58:05
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0