Mycket trevlig helg

I fredags var det städ hela dagen å fy sjutton va trist de va men fint det blev de.

I lördags var det dags för namnkalas och för första gången sedan Jonathan kom fick jag ligga kvar i sängen till klockan var 10 och då var det bara till att stressbaka dom 2 sista kladdkakorna. Sen kom alla människor. Det var verkligen massa folk men jätte trevligt. Jonathan fick så himla fina saker Massor av kläder som alla var jäte fina så det blir inget bytt där. Massa gossedjur och lite pussel mm. 

 
Pappa med Mikaels brors hund Nova

Pappas dam Eva och hennes hund Tösen

Mamma med Jonathan

Mimmie

Riwer, från v: Andreas med Wiliam, mikaels pappa och mamma, min farmor min bor och hans flickvän

En av Jonathans paket ifrån min pappa

Jag han inte ta så mycket kort tyvärr så jag skickade en fotograf (hannie) men korten blev inte så vidare värst bra. Men men vi får leva på minnena. Så klart var det mer folk än dom som e på bilderna. Jag ville ju såklart ha ett kort på Robban å Kenny ihop för dom var så himla stiliga. Kostymklädda båda två.

På lördag kväll bar det sen av till Lindas utflyttningsfest medans mamma, Sraha, Cirre och Hannie fick vara barnvakter.
Det var verkligen jätte jätte trevligt. Så himla synd att jag glömde kameran =O( Så Linda och Stino jag vill ha bilder.

På söndagen bar det av till Allum och för min del fönstershoppa. Men Sarha å Cirre var i shoppingtagen som vanligt =O)


Sarha fölåt men den här bilden är så himla skön jag älskar verkligen den. 

Sen vid halvsju på söndagskvällen blev det folktomt ledssamt när man har haft folk här och haft det så himla mysigt.  

Kommentarer
Postat av: mimmie

åhh det var så trevligt:) måste komma upp ngn dag när det inte är så mkt folk så man får umgås riktigt ordentligt;)Men det var riktigt kul å träffa hela din familj igen. det var ju såååååå länge sedan. hoppas han gillar den, tyckte den var så söt! puss

2009-04-27 @ 13:17:44
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: bebben...

oki,.. aja.. men det blir ändå billigare såhär... å så måste jag ju inte åka till gbg å hämta dem =)

2009-04-28 @ 10:07:22
URL: http://roolz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0