Förkyld

Japp ja å Jonte är förkylda å jävliga så de blir en hemma dag idag för vår del. Men jag hoppas på att de snart är över så vi kan gå ut å busa i snön lie innan den försvinner.

Här kommer nya magbilder. De ser nästa ut som den krympt men tro mig de har den inte.

V:24+1


V:25+3

Här kommer då mitt "lilla" projekt


Före


Efter

Denna sängen hade jag när jag va liten hos min pappa. Han målade den rosa och sedan står det mitt namn på huvudgavelt. Tanken är det ska stå Jonathan där med fast i svart men jag har inte riktigt kommit dit än. Mikael va så söt när jag målade den för då kom han i panik å sa att färgen hade runnit och att det var färg i lådan som är under sängen =O)

Kommentarer
Postat av: Emma F

Fan vad snygg sängen blev alltså! skiitcool!! Sover jonte redan i den? Det är i mariestads kommun huset ligger. Vi var och tittade på det idag. det verkade jättebra. vi ska kika en gång till :)

2009-12-18 @ 20:44:37
Postat av: Josephine

Gud så fin sängen blev :) Verkligen superfin. Du så himla duktig. Du får lära mig en dag :D hihi.

Magen din bara växer och växer. Ser så himla mysigt ut. Hoppas ni mår bra i övrigt också!?

Kram kram

2009-12-20 @ 08:04:24
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0