Gott Nytt År

Resume av året som gått de minnesvärda:

Januari:
Trodde Jonte skulle få sin första tand *hihi*
Jag å Mikael har vart ihop i 6 år
Köpte nya tv:n


Februari:
Baby å barnmässan med Josephine, Pontus och Patrik
Färgade håret blont (ingen bra ide)
Var och hälsade på hos Josephine, Pontus och Patrik



Mars:
Jag var på Stämpel å scrapbook mässa
Jonte fick sitt första sugmärke
Jag fyller 23
Jonte börjar med smakisar
Den svarta mjölkpaketet gjorde entre

April:
Vi är på besök hos min mamma och även hos pappa
Jag färgar håret mörkt
Jonte lär sig krypa
Vi hade namnkalas för Jonte
Mikael skadar knät


Maj:
Jag var  på fest och drack första gången sedan Jonte kom
Jonte fick tänder
Jonte sover i sin egen säng för första gången
Vi var hos Josephine, Pontus å Patrik å hälsade på
Även hos mamma
Jone har lärt sig stå


Juni:
Mikael opererar knät
Återföreningen med klassen trevligt
Jonte badar på balkongen
Vi besöker slottskogen
Jonte kryper ordentligt
Första doppet utomhus


Juli:
Jag skrämmer skiten ur Mikael på dass =O)
Vi var å hälsade på hos pappas dam i Ängelholm
Min kära moster gick bort
Mamma bestämmer sig för att flytta till fkp
Jag tar första graviditetstestet å det är ett +


Augusti:
Jag börjar jobba lite
Jag å Linda ser män som hatar kvinnor på bio
Vi var på mc fest
Josephine, Pontus och Patrik är på besök


September:
Är kattvakt i vårgårda i två veckor
Det skiter sig med mitt jobb


Oktober:
Jonte besöker akuten för första gången
Rammstein släpper sitt nya album
Middag hos farmor
Jonte fyller 1 år
Vi är på ultraljud


November:
Lyssnar på hjärtat första gången
Vi säljer gröna faran
Jonte flyttar in i sitt rum
Jonte börjar gå


December:
Kalas för Mikael
Vi var på ullared
De kommer massa snö
Den sämsta Julafton ever
Julen då jag å Jonte smittade ner varenda människa vi träffat med vinter å kräksjuka
Karantän i falköping hos mamma i 5 dagar för både mamma å hannie var skit dåliga jag å Jonte va däremot hur friska som helst. Men eftersom vi var smittobärarna 1 och 2 vågade jag inte träffa någon. Med risk för att smitta ner hela falbyggden =O(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0