Fattar inte hur?

Jag fattar inte hur man får spegelvänd text på datorn. För när man skriver ut ett tryck med text på och ska trycka det på något så blir ju texten åt fel håll. Morr å irritation var det här igår. Så e de någon som vet får dom gärna meddela mig det.
Igår var Stino här och ville ha smakråd på sin kjol å den va jätte fin fast bara inte hiop med dt andra så hon får nog tänka om en aningens. Sen kom hon ner hit å kolla på cm trevligt som vanligt. Hon gick inte hem för ens kl var 2.

Idag kommer kanske Soffie propp å Robban på ett litet besök. Vi får väl se. Annars händer inte mycket. tänkte jag kanske skulle hinna pyssla lite. Men de vet man ju hur det brukar sluta just vid tanken.


Här är byrån som jag målade om.


Här är min pyssel hörna å mitt skrivbord som oxå det blev ommålat.

Kommentarer
Postat av: bebben...

åååh.. vilka söta fjärilar... vart har du hittat dem?? är det typ schabloner eller nåt??

2009-02-06 @ 12:00:47
URL: http://roolz.blogg.se/
Postat av: bebben...

oj oj oj.. det var fan inte dåligt du.. rejält mkt pengar för en liten plastbit.. men men.. så det är ibland.. tur att det blev bra ändå då... =)

2009-02-06 @ 14:23:17
URL: http://roolz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud va duktig du är syrranmin!! fan assa, sj har man ju inget tålsmod för det.., har alltid beundrat dig för ditt pysslande å kommer alltid göra! älskar dig! kyss kyss / din pissråtta

2009-02-06 @ 20:13:34
Postat av: mimmie

fasen vad fräsigt det blev!

jo du gör så att du infogar bild lr text. markerar objektet så det får såna prickar du vet så man kan justera storleken mm. sen så tar du tag i ena hörnet och drar från ena sidan över objektet till andra sidan och förbi och vips så är det spegelvänt! var försiktig för det kan lätt hända att hela objektet blir upp och ner med om du drar det neråt:P Hoppas du fatta för det hade inte jag gjort:P puss

2009-02-06 @ 22:18:28
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: Christina

Blev bra med det svarta i handtagen =) Hade blivit lite kalt annars tror jag.. Hoppas du haft en fin dag =P Puss på dig hjärtat

2009-02-07 @ 00:01:17
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0