Ny dag nya tag...

Ja återträffen med föräldragruppen var trevlig det fanns lite mer att prata om igår. Den ena bäbisen va så himla söt. Hon va så liten å tanig med världens uppåtnäsa hon var sjukt lik lilla my (mumintrollen).

Idag kommer Mikaels mamma hit och ska ara barnvakt för jag ska gå å göra något som jag inte gjort sedan maj förra året. Nämligen klippa mig jiho. Det ska bli så skönt att få bort det slitna. Men jag e lite nervös för vad honska säga om mitt pippigula hår. Hon kan säkert säga om silverschampot kommer hjälpa eller om jag måste blondera det igen. De känns ju inte så kul att behöva färga om de i en annan färg.

I morgon börjar baby och barnmässan. Men vi ska dit på lördagen med Pingu,Patrik och deras lilla Pontus. De ska bli kul.

Om två veckor är det 



(detta är en länk)


Jag längtar som fan...

Kommentarer
Postat av: Bebben...

Mmm. Jag med. Längtar som fan..

2009-02-26 @ 13:34:20
URL: http://roolz.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hej hej.

Ååååh jag vet. Fast känns som att jag helst skulle vilja slippa att ta det beslutet om att sluta amma i "förtid". Och nu känns det som att mjölken börjar ta slut också. Vet inte om det kan bero på att jag känner mig stressad över allt vad gäller min mage, amningen osv. Puuuh. Vill bara gråta men det hjälper ju inte tyvärr.

Ja vi ses på lördag. Vilken tid? Vi hade nog tänkt att komma ner till det öppnar, fast vi kan ju ses där inne senare om ni tänkt komma senare :)

Kram kram

2009-02-26 @ 17:40:02
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: sandra

Vi ska också gå på mässan på lördag! i ska gå på eftermidagen, för jag jobbar till 14 typ. Hoppas vi ses!



Kram

Postat av: bebben...

hí hi... nu har biljetterna kommit... bara en vecka kvar nu då... hi hi

2009-02-27 @ 11:10:40
URL: http://roolz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0