Trevligt värre.

Japp de var jätte trevligt att Bebben å Alva var här. Vi käkade lite tacos igår och tittade på bröderna lejonhjärta och sen när kidsen somnat så satte vi oss i köket med Bebbens cuttlebug å stansa ut en jävla massa saker. Jag är riktigt riktigt sugen på att köpa en sån på mässan men dom kostar ju typ 700spänn tyvärr. Men vi får väl se. Annars hyr jag nog in mig hos Bebben å köper lite stanser i stället.

I kväll e det den stora tv tittar kvällen. Först one tree hill och sedan Gossip girls. Terevligt värre. Vi får väl se om Linda trillar in med. Vore ju trevligt.

Nästa helg är det Babby å barn mässan då kommer Josephine, Patrik och lilla Pontus. Hoppas att vi hittar något roligt. De återstår att se.  

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej hej.

Mobilen är köpt i en liten butik ute på landet här i Vilske Kleva. Men jag tror att babyproffsen säljer en del saker av det företaget som gjort mobilen. Bla det dragdjuret som Jonathan fick, kommer nog också från det företaget. Tror jag sett det på babyproffsen någon gång.

Tack så mycket :)

Ses ju snart.. om några dagar.

KRam kram

2009-02-23 @ 09:19:26
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0