Tvätt, shopping, boring

Japp dagen började redan i natt. I normala fall brukar Jonathan vara somskalman han äter vid 9 innan han somnar sedan vaknar han 1,4,6 å sen är det upp kl 8. Men i natt sov Jonathan till 4 direkt men jag vaknade ju såklart vid 1 å undrade om han dött eller något. Jag hade lite smått panik men som tur var va han nog bara trött. Sen gick vi upp halv 8 för 8 började våran tvätt tid. Så var det tvätt fram till 12.
Vid 3 tiden får jag ett mess om jag vill följa med till allum å de e ju aldrig fel. Så där hittade jag en tröja å en väst. Inte min stil direkt men omväxling förnöjer har jag hört.

Å kläderna som jag hade beställt ifrån ellos passade men två av byxorna åker tillbax tyvärr men jag byter mot ett par andra som jag hopas sitter bättre. Klänningen var stor som ett tält så det blir till att byta storlek på den.
Jag måste faktiskt säga att det är gött att man kan beställa hem kläder å prova i lugn å ro å slippa att svettas i ett provrum med en unge som inte vill va med.


Tråkigt att inte mina utmanade kände sig utmanade =O(

Kommentarer
Postat av: mimmie

mm Wille var likadan i natt. somna 8 och vaknade 6. fatta inte riktigt vad som hände. för inte har han ätit ngt alls inat...

men da det gjorde ju jag jö! puss

2009-02-12 @ 19:49:57
URL: http://mammamimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0