En vanlig sketen lördag

Japp Mikael har börjat jobba å själv hemma med plutten var man igen. Trist värre  men som tur är jobbar han bara till 3. Men imorgon jobbar han hela dagen.

Än så länge idag har jag bara myst med min lillkille å busat så klart. Tänk vad bra  vi har det här i sverige att vi kan vara hemma å bara skrota med våra kära barn å ta hand om varandra. Det är något vi verkligen ska vara tacksamma för.

Mina tankar går till det lilla samhället i belgien Dendermonde. Till alla berörda. Fy vilken hemsk upplevelse. Hur bearbetar man en sån sak? Hur förklarar man för barnen vad som hänt? Hur lång tid kommer det att ta innan det kopieras i sverige? Hur ska man våga att lämna sitt eget barn på dagis? Det har ju trots allt redan hänt här i sverige.
Usch hemska tanke.


Nu sover min lill plutt så jag tänkte att jag skulle bege mig till min pyssel hörrna =O)







Uppskatta det du har för i morgon kanske du inte har det kvar.
 

Kommentarer
Postat av: linda

vad har du läst??

2009-01-24 @ 16:00:33
Postat av: Malin

Söta pöjken! Allt bra med er? =)

2009-01-24 @ 17:58:31
URL: http://smuffen.blogg.se/
Postat av: bebben...

åååh... vilka söta...

2009-01-24 @ 18:43:02
Postat av: Josephine

Jennie, han är sååå söt eran lillkille :) Vill ju så träffa er.

Ja men det skulle vara jättekul att gå tillsammans. Bara vi bestämmer en dag, för det var väl flera dagar!?

Nu mår vi bättre. Jag känner mig helt okej igen. Det är skönt det.

Kram kram

2009-01-24 @ 19:08:45
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0