Fin besök.

Ja idag har Mikaels moster vart här och hälsat på. Det var trevligt. Men jobbigt för innan hon kom får jag runt här för att göra hemmet pressentabelt å det var inte fullt så lätt när man ska roa sin son oxå. Men jag lyckades något bra i vart fall.
I stort behov av en dusch men de hans inte med innan hon kom. Så det får väl bli i natt eller nått.

I morgon var det fredag å då funderar jag på om jag skulle ta mig en tripp in till staden. Men vi får väl se. Finns lite stuff som jag vill ha.

Jag tänkte jag skulle lägga ut en bild på mina tuffa nya gardinersom jag fick av min kära svärmor


Kommentarer
Postat av: Christina

Haha, de matchar ju fotografiet som du lagt ut tidigare.. =P och du har alldeles rätt alla kan inte ha det perfekta fotosmilet =D Puss haha

2009-01-15 @ 17:00:51
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0