Fredag

Ja det var det nog allt bestämt idag. Vi har vart å hälsat på, på Mikaels jobb dom gamla tyckte jätte mycket om Jonathan och tyckte att han var så tyst och snäll. Sedan åkte vi å hjälpte Mikaels jobbar kompis med hennes dator elle ja Mikael hjälpte henne. Sen bar det av till hisingen å hämta Kenny å han flickvän. Så var dom här och hälsa på.

Å i tisdag var Robban och Aronsson här på besök. Dom hjälpte oss att sätta upp grejerna på väggarna så nu är det som att komma hem till ett helt nytt place. Jag mutade med kladdkaka å kaffe och vem kan motstå min kladdkaka? Tack för hjälpen grabbar.

I morgon ska vi åka å hälsa på hos Mikaels farmor och farfar å då kommer Mikaels kusin dit med hans familj så det ska allt bli kul.

Jag har beställt lite kläder ifrån hm men jag vet inte riktigt om det kommer passa. Kroppsformen är ju inte riktigt den samma längre på både gott och ont. =O)

Söndagen är än så länge oplanerad.



Robban å Jonathan


Sovrummet


Hallen/vardagsrummet


Nya tv:n

Kommentarer
Postat av: sandra

På nyår var vi hemma och åt middag hos ett par i föräldragruppen. DEt var också lungt och städat hehe. Jag var förkyld som en jag vet inte vad och vad nykter!



Vad fint ni har det hemma=)



Ni ska inte till mydog?



Kram

2009-01-03 @ 08:23:02
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Malin

Har också lagt en beställning på HM =) Hoppas kläderna passar och att maggen får plats, Hehe

2009-01-03 @ 08:57:26
URL: http://smuffen.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej gud nej, nu är det nära och gud så nervös jag är! Vill inte =P Hehe

Oj vill du redan vara gravid igen? är det så man kommer känna kanske =)



Killar som spelar? =S

2009-01-03 @ 09:52:43
URL: http://smuffen.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaha ja, han är en liten spelnörd i bland och det får jag väl ta =P tycker det är "hyffsat" kul och titta på, Hehe

2009-01-04 @ 09:04:05
URL: http://smuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0