Fuktskador?

Ja det skulle jag nog tro att Jonathan skulle få efter allt mitt pussande. Men han verkar ha klarat sig.

Vi var på ullaed igår å vi hittade lite nya kläder till Jonathan och lite annat bös. Tyvärr hade ju Mikael inte ätit frukost så jag missade några avdelningar tur i oturen. De kostar ju att ligga på topp. Så nästa gång vi åker dit får Jonathan stanna hemma, Mikael ätit frukost och inte ha så brottom.
Jag lyckades även sätta igång larmet på Martinshop (favorit i repris) kanske inte den affären man drömmer om att få igång larmet på men som sagt jag har gjort det förr fast här i gbg.

Jag köpte ett par jeans igår som sitter som en smäck över allt förutom runt magen men idag har jag vart inne i stan en snabbis för att hämta Bebben så då passa jag på att göra en snabbvesit på intersport och köpa en energetics (en blå grej som man tränar magen på genom att glida fram och tillbax på golvet) jävligt jobbigt och det känns i magen hoppas bara att den gör nytta oxå.

Nu kommer nog min kära pojk hem snart. Så det blir väl lite soff mys till Jonathan har somnat sen blir det lite scrapbook pyssel *jippi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0