Grattis till oss

Ja idag var det 6 år sedan min kära pojke sa dom magiska orden. Vi har hängt ihop i 6 hela år. Vi har hunnit med mycket under dessa år. Jag hoppas det blir 1000 till.

Man älskar honom mer och mer för var dag som går. Tänk att vi har våran egen liten skrutt. Det största man kan skapa här i världen är ju trots allt ett nytt liv.

I WILL STAY
I will stay by your side now and forever,
I will always only be in love with you.
Is it true when you say that you love me
And is it true that I'm the one?
In the day we walk together,
in the night I think of you.
Is it true when you say that you love me
And is it true that I'm the one?
I will phone your mother and ask her
if I can marry you.
I will stay by your side now and forever,
I will always only be in love with you.
Is it true when you say that you love me
And is it true that I'll go on?


I helgen har jag vart hos min mamma i falköping. Jag tycker synd om er där uppe för fy för den lee vad det var kallt att jag inte frös ihjäl. Det gjorde ju inte saken bättre att det var svinkallt i mammas lägenhet.  Mammas hund Winston skyddade Jonathan så fort han gnällde lite var han där och skulle trösta. Det var jätte roligt att se. Jonathan är så himla duktig han kan stå upp nu och han hoppar å gör gårörelserna. Jag tror han kommer vara en av dom få som hoppar över krypstadiet.





Här hittade jag Winston i går kväll när jag skulle krypa ner i sängen brevid Jonathan.

Kommentarer
Postat av: Sarha

Hihi! sov han hos dig sen? tänkte på det, kan inte du skicka dom bästa bilderna till mig =) ?? vill så gärna ha dem!



Kyss din syster yster!

2009-01-19 @ 09:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0