Gym

Ja igår var jag å Stino å tränade. De har jag längtat efter ett helt år nästan så den känslan var obeskrivbar. Jag passade på att sola lite med. Å om bara en månad kan jag å Mikael träna samtidigt eftersom vi kan ha barnpassning på gymet och det ingår i våra kort.

Idag har vi vart ute på en promenix jag Stino och Wilma. Wilma är väldigt förtjust i Jonathan så när vi väl kom hem å han började gråta så ville hon trösta lite men hon hade dregel runt hela munnen så de fick hon inte. Men till slut skälde hon till och tyckte allt att jag var en jävla mamma som inte trösta sitt barn (lite svårt när man är i full fäjd med att ta av ytterkläderna).  Hon är bra söt hon =O)

Nu sitter jag här och väntar på att Mikael ska bli klar så vi kan åka och hanla snart.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Nä det finns allt fler :) Hihi. Fast det skoj att de växer. De förändras ju massor :)

Ja såklart att ni måste vara lediga om ni ska kunna komma hit, hihi. Ni kan väl kika lite om det går någon gång framigenom och så!? Vore som sagt himla skoj. Kram kram

2009-01-10 @ 10:53:41
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0